Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skokloster 1 maj 2006

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Suveränt Prowler! Jag hänger oxå på!! Ja Grilla!! Alltså GRILLA.
    Man kunde kanske GRILLA. ;-) Gammal Hassan-sketch, är väl bara jag som är så jävla gammal och minns den :-P
    Coupé 20VT LE -99 Svart
    Camaro V8 1LE -14 Röd
    Huracan V10 610-4 -14 Grå
    Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit

    Comment


    • #32
      Det kanske blir SFK-s störrsta träff nånsin hemma hos Prowler? Jag laddar kameran för att föreviga allt!
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #33
        Originally posted by per
        Jag ska köra 50.. Det klarar man väl.
        Ja iof Per men du skulle övernatta va?

        Fiat Coupe 20V Turbo Ink Black

        Comment


        • #34
          är ju en bit att köra från halmstad och hade typ tänkt lägga bensinpengarn på annat, sprit och godis... men måste säga att jag blir mer och mer sugen!! räkna (kanske) med mig
          " det finns bara ett sätt att födas, men tusen sätt att dö "

          Fiat Coupe 20vt

          Comment


          • #35
            Vante orolig jag är oxå Hassan-skadad :-) kan man röka morötter?

            Originally posted by alx
            Suveränt Prowler! Jag hänger oxå på!! Ja Grilla!! Alltså GRILLA.
            Man kunde kanske GRILLA. ;-) Gammal Hassan-sketch, är väl bara jag som är så jävla gammal och minns den :-P
            20VT-97 | Minhembio

            Comment


            • #36
              Övernattning

              Tjena Prowler, Du som bor i närheten har du något bra tips om övernattning till rimlig peng. Med andra ord så vill jag inte hyra slottet, men en stuga, ett hyfsat hotel eller liknande.
              Tack på förhand Emil

              Comment


              • #37
                Låter som en trevlig idé de där med grill hos dej (prowler) efter mötet. Jag är med största sannorlikhet på !

                MVH//PP
                Porsche 996 C2 -00
                Volvo V60 D3 -12

                Comment


                • #38
                  Re: Grilla?

                  Originally posted by Prowler
                  Eftersom jag bor 10 min från slottet, tänkte jag höra med er coupé-ägare om det finns intresse att efter skokloster träffas hemma hos mig, så står jag för lite grillspett potatisgratäng etc?
                  Då finns det plats för lite ljug och annat kul.
                  Vad säger ni? posta här om ni känner suget av lite eftersnack samt smörjning av krås.
                  /Prowler
                  Låter supertrevligt! Jag är på!


                  Tobbec: Okaj, då får man rasta bilen i skokloster då ;D
                  Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
                  Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

                  Comment


                  • #39
                    Missade förra årets skoklosterträff då jag inte hunnit köpa en coupé. Men den här gången ska jag verkligen inte missa det. Bor ju hyfsat nära också, är väl 10mil till uppsala, men från ua till skokloster, hur långt är det?
                    Evocars chip | Uppsala avgasteknik 2.5" m. racekat | Sänkt med HR-fjädrar | Dubbelkonat BMC |

                    Comment


                    • #40
                      Psyknallen: Ungefär 5mil

                      //PP
                      Porsche 996 C2 -00
                      Volvo V60 D3 -12

                      Comment


                      • #41
                        Re: Övernattning

                        Originally posted by e.emil
                        Tjena Prowler, Du som bor i närheten har du något bra tips om övernattning till rimlig peng. Med andra ord så vill jag inte hyra slottet, men en stuga, ett hyfsat hotel eller liknande.
                        Tack på förhand Emil
                        Ja vi har övernattningslägenhet här i området.
                        4 bäddar pentry wc tv dock ingen dusch, men det går ju alltid att skvätta lite från handfatet.
                        50 kronor /dygn 200 dep-avgift, fås tillbaka om städning är godkänd.
                        För er som undrar så bor jag alltså i lägenhet, men oroa sig icke för plats. för den är 100 kvadrat och har en 8 meters
                        mingel-balkong :-)
                        /Prowler
                        phuu mycket kött blir det. tur man har nära kock-vänner :-)
                        20VT-97 | Minhembio

                        Comment


                        • #42
                          Prowler > Vi blir rätt många jag kan tänka mig och sponsra med en slant...
                          Kör tyskt, drömmer om italienskt

                          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                          Comment


                          • #43
                            Får man följa med även om man inte har Coupé? Trots sju Fiatar har det ännu inte blivit nån sportig Coupé men Fiatblodet flyter ändå runt i kroppen.

                            Jag kan ju till exempel komma i min Panda 4x4 och visa nån frän dikesåkning istället för att lägga svarta ränder på asfalten =)
                            EKKEPEKKE

                            Marea W 1,6 -00
                            Panda 4x4 -88 -såld
                            Aprilia ETV-1000 -01

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by EKKEPEKKE
                              Får man följa med även om man inte har Coupé? Trots sju Fiatar har det ännu inte blivit nån sportig Coupé men Fiatblodet flyter ändå runt i kroppen.

                              Jag kan ju till exempel komma i min Panda 4x4 och visa nån frän dikesåkning istället för att lägga svarta ränder på asfalten =)
                              Tror nog inte att det är någon som skulle hindra dig från att komma Fiat som fiat, vi är alla bröder
                              Evocars chip | Uppsala avgasteknik 2.5" m. racekat | Sänkt med HR-fjädrar | Dubbelkonat BMC |

                              Comment


                              • #45
                                Perfekt!
                                EKKEPEKKE

                                Marea W 1,6 -00
                                Panda 4x4 -88 -såld
                                Aprilia ETV-1000 -01

                                Comment

                                Working...
                                X