Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skokloster 1 maj 2006

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Har nu tagit ledigt och noga planerat resan uppåt. Passade på att boka tid för besiktning också, så jag kommer nybesiktigad till Skokloster.

    Panda 169

    Comment


    • #77
      Jim då hoppas vi på blankt papper då också

      Fiat Coupe 20V Turbo Ink Black

      Comment


      • #78
        Ja, för jag har inte tid med annat. Måste tillbaka söderut ganska omgående igen ett tag till. Och har ingen lust att åka över bron enbart för att besiktiga bilen, blir dyrt.

        Panda 169

        Comment


        • #79
          Originally posted by per
          Fiat Classic Club är där så du har garanterat större motor en de flesta av dem iallafall! ;-)
          Är du säker på att classic ska dit? Jag är ju medlem där men intresset för Skokloster verkar väldigt litet. Jag och polarn kommer iallafall med varsin Spider.

          Comment


          • #80
            Originally posted by Alvar
            Är du säker på att classic ska dit? Jag är ju medlem där men intresset för Skokloster verkar väldigt litet. Jag och polarn kommer iallafall med varsin Spider.
            De brukar dyka upp där... tråkigt om det inte blir av i år!
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • #81
              Originally posted by 84jr0
              De brukar dyka upp där... tråkigt om det inte blir av i år!
              Jag försökte få dom att lägga ut en blänkare i fjol på hemsidan, men det fanns inget större intresse tyvärr. Min intryck är att dom är mer intresserade av renodlade egna arrangemang. Hoppas jag har fel!!!! Ju fler Fiat ju roligare, struntar fullständigt i vilken modell det är. Jag har tidigare kört Alfa och Barchetta under ett antal år och alltid tyckt skokloster varit kul när man varit där, men vädret är ju ganska viktigt.

              Comment


              • #82
                Originally posted by Alvar
                Jag försökte få dom att lägga ut en blänkare i fjol på hemsidan, men det fanns inget större intresse tyvärr. Min intryck är att dom är mer intresserade av renodlade egna arrangemang. Hoppas jag har fel!!!! Ju fler Fiat ju roligare, struntar fullständigt i vilken modell det är. Jag har tidigare kört Alfa och Barchetta under ett antal år och alltid tyckt skokloster varit kul när man varit där, men vädret är ju ganska viktigt.
                Skokloster är det störrsta italienska bil träffen så vitt jag vet, den får man inte missa. Nu blir det grilla efter träffen ännu en orsak att hänga på
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • #83
                  Nu ska jag ställa en lite pinsam fråga, vart ligger Skokloster? Hur långt från S-holm är det, jag bor nämligen 25 mil norr om S-holm, närmare bestämmt i Söderhamn så jag misstänker att det är en bra bit. Men det vore kul att ta sig ner i Uno T;n!

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by poppe
                    Nu ska jag ställa en lite pinsam fråga, vart ligger Skokloster? Hur långt från S-holm är det, jag bor nämligen 25 mil norr om S-holm, närmare bestämmt i Söderhamn så jag misstänker att det är en bra bit. Men det vore kul att ta sig ner i Uno T;n!
                    Då bor du iallafall på rätt sita Stockholm ;-). Skoklosterligger mellan Stockholm och Enköping och Sigtuna kan man säga. Om du tittar på en karta och söker i det området så hittar du det. Klart du ska dit.
                    /A

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by poppe
                      Nu ska jag ställa en lite pinsam fråga, vart ligger Skokloster? Hur långt från S-holm är det, jag bor nämligen 25 mil norr om S-holm, närmare bestämmt i Söderhamn så jag misstänker att det är en bra bit. Men det vore kul att ta sig ner i Uno T;n!
                      Du har dryga 20 mil åka till Skokloster... http://kartor.eniro.se/query?streetn...=map&asearch=1
                      Kör tyskt, drömmer om italienskt

                      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by 84jr0
                        Du har dryga 20 mil åka till Skokloster... http://kartor.eniro.se/query?streetn...=map&asearch=1
                        Jaså inte längre!
                        Ni kan nog (kanske) räkna med mig då också.

                        Vilken tid bör man vara där på morgonen?

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by poppe
                          Jaså inte längre!
                          Ni kan nog (kanske) räkna med mig då också.

                          Vilken tid bör man vara där på morgonen?
                          Mellan 10-11 dyker väl de flesta upp.
                          Kör tyskt, drömmer om italienskt

                          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by Alvar
                            Då bor du iallafall på rätt sita Stockholm ;-). Skoklosterligger mellan Stockholm och Enköping och Sigtuna kan man säga. Om du tittar på en karta och söker i det området så hittar du det. Klart du ska dit.
                            /A
                            Hehe, missade först att du hade skrivit.

                            Troligen blir det väl att man åker ner i Unon, för 20 mils resa är inte speciellt långt så.

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by 84jr0
                              Mellan 10-11 dyker väl de flesta upp.
                              Okej, Tackar!

                              Kommer "Fiat-folket" ha någon form av samlingspunkt eller liknande?

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by poppe
                                Kommer "Fiat-folket" ha någon form av samlingspunkt eller liknande?
                                Står tidigare i tråden tror jag. Ekolskrog.

                                http://sfk.ibk.se/depa/showfile.php?...6&type=picture
                                Porsche Boxster S 2002

                                Comment

                                Working...
                                X