Announcement

Collapse
No announcement yet.

Köp utav Fiat eller BMW?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jo de blev ju de.. Men kan lova att jag gjorde mig ett bra köp ändå, riktigt fint skick var den

    Men jag tror som sagt att det kommer att bli en 20vt nån gång, kanske redan nästa sommar
    Kan ju kännas skönt med lite mer pengar på banken o i lugn o ro hitta ett exemplar som jag gillar
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Originally posted by rallytokig1
      Jo de blev ju de.. Men kan lova att jag gjorde mig ett bra köp ändå, riktigt fint skick var den

      Men jag tror som sagt att det kommer att bli en 20vt nån gång, kanske redan nästa sommar
      Kan ju kännas skönt med lite mer pengar på banken o i lugn o ro hitta ett exemplar som jag gillar
      Fin e36a, ser ut som att det skulle kunna vara samma bil som kompisen hade 2007/2008.
      Var bor du nånstans? Tänkte att om man ses på nån bilträff i sommar ska jag bjuda dig på en åktur coupen
      Tidigare bilar:
      Volvo 480ES 2006-2007
      BMW 320i E30 2007-2008
      Fiat Coupé 20v Turbo -98 2007-2011
      Fiat Bravo HGT 20v - 98 2011-2012
      + nån volvo 740 samt volvo 240

      Comment


      • #18
        Tack tack Ja bor utanför karlstad
        O jo de vore väldigt trevligt:P

        Tror det brukar vara någon garaget träff nån gång på sommrarna.. Nån som vet vart när hur?

        Comment


        • #19
          Har för mig att det brukar vara nått lite större arrangemang i örebro på sommrarna.
          Får väll kolla upp det
          Tidigare bilar:
          Volvo 480ES 2006-2007
          BMW 320i E30 2007-2008
          Fiat Coupé 20v Turbo -98 2007-2011
          Fiat Bravo HGT 20v - 98 2011-2012
          + nån volvo 740 samt volvo 240

          Comment


          • #20
            Originally posted by rallytokig1
            Jo de blev ju de.. Men kan lova att jag gjorde mig ett bra köp ändå, riktigt fint skick var den

            Men jag tror som sagt att det kommer att bli en 20vt nån gång, kanske redan nästa sommar
            Kan ju kännas skönt med lite mer pengar på banken o i lugn o ro hitta ett exemplar som jag gillar
            Ser fin ut, grattis!
            à la London designmarknad - www.alalondon.se

            Comment


            • #21
              Fint, en E36 M3 verkar grymt prisvärd. Lite lockande trots pizzabagarstämpeln..
              Argenta 120ie -85
              Alfa 75 3.0V6 -90
              BMW Z4M Coupe -06
              BMW 118dM -10
              Coupe 20VT -98 RIP
              125 Special -72 RIP

              Comment


              • #22
                Originally posted by FloRic
                Har för mig att det brukar vara nått lite större arrangemang i örebro på sommrarna.
                Får väll kolla upp det
                Du vet du vad träffen heter/ när den är?
                Har hört bra om den, men ingen vet när, var, hur, varför så att säga..:P

                Comment

                Working...
                X