Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problem efter överhettning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Efter ett tidigt ryck och sedan inte mycket mer ett tag så är nu allt isär och toppen inlämnad på planing och slipning utav ventiler (toppen var ganska skev och 6 ventiler läckte). Sitter nu och försöker få tag på nya delar men får lov att säga att jag trodde det skulle vara enklare att hitta, pratar packningar, grenrör, kamrem allt som hör till och ett par motorfästen som är dåliga. Lyckats hitta någon enstaka del på olika sidor men skulle vara bra med någon som har mer än någon packning hit och dit och som inte tar hutlösa priser
    fiat coupe 20vt-98

    Comment


    • #17
      Originally posted by David View Post
      Efter ett tidigt ryck och sedan inte mycket mer ett tag så är nu allt isär och toppen inlämnad på planing och slipning utav ventiler (toppen var ganska skev och 6 ventiler läckte). Sitter nu och försöker få tag på nya delar men får lov att säga att jag trodde det skulle vara enklare att hitta, pratar packningar, grenrör, kamrem allt som hör till och ett par motorfästen som är dåliga. Lyckats hitta någon enstaka del på olika sidor men skulle vara bra med någon som har mer än någon packning hit och dit och som inte tar hutlösa priser
      Mister auto har bra priser men inte säker de har det du söker, värt att kolla dock!
      à la London designmarknad - www.alalondon.se

      Comment


      • #18
        Alternative autos i england har originaldelar till bra priser!
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #19
          Jag har hittat det mesta från tyskland nu på axel-augustin.de någon som haft med dem att göra tidigare? Kollade alternative autos kändes som om de var lite jobbigare att hitta vore man igentligen skicka ett mail till dem om man vill ha grejer? Tittade till mister auto kan kanske vara bra senare men de har inte så mycket utav vad jag letar efter nu. Vad jag dock inte hittar är grenrör, kylarslangar som jag tidigare glömde att nämna och motorfäste vänster som gick av när jag försökte lossa det, har hört att fccuk.com haft dessa grejer förut men hittar inte det nu bör man skicka ett mail till dem?
          fiat coupe 20vt-98

          Comment


          • #20
            Det lättaste med Alternative Autos är att ringa!
            Argenta 120ie -85
            Alfa 75 3.0V6 -90
            BMW Z4M Coupe -06
            BMW 118dM -10
            Coupe 20VT -98 RIP
            125 Special -72 RIP

            Comment


            • #21
              Om du kollar på http://www.carparts-pros.com/ så kan du söka på Fiats delnummer och för att ta reda på Fiats delnummer kollar du på http://eper.italauto.com.ua:7080/
              Kör tyskt, drömmer om italienskt

              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

              Comment

              Working...
              X