Har fått lite tips om en Nabil i Göteborg som tydligen får bra snurr i 20VT coupeer.
Han monterar en större intercooler, gtec ll chip och en mitsubishi T19 turbo på det. Ingen större DP eller annan upg och
det landar på dryga 300 kusar. Valde man en T16 blev det lite mindre effekt och ca 2000 billigare
En i vår eminenta klubb åker med precis den setupen och han var absolut nöjd.
Han som bygger turbon tar 8000 för en splitter ny (t19) och den är bolton. Dessutom går det att serva mitsubishis turbos till skillnad från t.ex garrets
med nya lager exempelvis. Varför det inte skulle gå med garrets förstår jag däremot inte?
Vad tror ni om det?
Har inte du Freddan en mitsubishi i din?
Han monterar en större intercooler, gtec ll chip och en mitsubishi T19 turbo på det. Ingen större DP eller annan upg och
det landar på dryga 300 kusar. Valde man en T16 blev det lite mindre effekt och ca 2000 billigare
En i vår eminenta klubb åker med precis den setupen och han var absolut nöjd.
Han som bygger turbon tar 8000 för en splitter ny (t19) och den är bolton. Dessutom går det att serva mitsubishis turbos till skillnad från t.ex garrets
med nya lager exempelvis. Varför det inte skulle gå med garrets förstår jag däremot inte?
Vad tror ni om det?
Har inte du Freddan en mitsubishi i din?
Comment