Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fiat Coupe 20vT VS Peugoet 206 RC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    lite stor men ändå
    oooh porrigt med ljus skinklädsel Vill ha! Vill du byta mot fin svart?
    With great power comes the bitches
    Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
    Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
    Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

    Comment


    • #17
      haha ! a vet mina mobiltelefon bilder blir så stora av någon konstig anledning ..

      hehe.. hmm njaa tror inte det , jag måste säga att färgen på skinnsäten var en väldigt trevlig överaskning när jag för första gången såg bilen .. och får komplinanger för de hela tiden så dom behåller jag nog ..

      Tyvärr så e förarsätet lite defekt också .. ovanligt mycket slitage på den. vänster kant e helt utslitet tyvärr ..
      Säjaren sa att man kunde få det att se lite bättre ut med någon typ av ifyllningspenna :S ? ..

      funkar det ? om inte! finns det något annat man kan göra ?
      If u mess with the best! U die like the rest !

      Comment


      • #18
        Sidan blir alltid utsliten därför köpte jag nya säten till min.

        Förresten har du krängt på vinterdäcken?
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #19
          Ok! dåså men det får väl vänta lite har lite annat jag vill lägga pengarna på, ett larm till o börja med ...

          hehe nej har inte gjort det ännu tänkte sätt de på nuvarande fälgar så det blir lagom till vinterväglaget kräver det !

          hur går det i garaget ?
          If u mess with the best! U die like the rest !

          Comment


          • #20
            Originally posted by ZeroCooL
            Ok! dåså men det får väl vänta lite har lite annat jag vill lägga pengarna på, ett larm till o börja med ...

            hehe nej har inte gjort det ännu tänkte sätt de på nuvarande fälgar så det blir lagom till vinterväglaget kräver det !

            hur går det i garaget ?
            Inte långt kvar till vintern

            Garaget? Hm det går bra. Coupen är redan inlåst där och till helgen är alla bilar förutom coupen, supran och RX7-an borta då har man gott om plats
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • #21
              Grym kombination med mörkgrönmetallic och beige skinn... Ser fin ut annars oxå! Men nån har snott huvemblemet va..?
              Argenta 120ie -85
              Alfa 75 3.0V6 -90
              BMW Z4M Coupe -06
              BMW 118dM -10
              Coupe 20VT -98 RIP
              125 Special -72 RIP

              Comment


              • #22
                Vad kan huvemblem kosta? (min är så sliten)

                Sjysst färg på din bil!
                Fiat uno 355hk på 1.3 liter
                X1/9
                www.kallebacksmotor.se

                Comment


                • #23
                  Tack så mycket grabbar .. mm det e verkligen en snygg kombination med färgerna ger lite lyx känsla tycker jag :P

                  Alltså när det kommer till huvemblemet så har jag ingen aning vad som har hänt egenligen? den var sådan när jag skulle köpa bilen.. däremot använde jag det m.m som argument när jag skulle pruta priset

                  Frågan är nu om man ska köpa ett nytt (har ingen aning var man köper eller vad det kostar ) eller om man ska hitta på nått annat kul :P

                  Power to the Fiat !!
                  If u mess with the best! U die like the rest !

                  Comment


                  • #24
                    Blir nog svårt att passa in nåt annat än originalemblemet, som du köper hos Fiat.
                    Annars har en del spacklat över och lackat när de ändå lackat om huven (pga stenskott o.dyl), vissa tycker det ser tomt ut, andra clean't.
                    Argenta 120ie -85
                    Alfa 75 3.0V6 -90
                    BMW Z4M Coupe -06
                    BMW 118dM -10
                    Coupe 20VT -98 RIP
                    125 Special -72 RIP

                    Comment


                    • #25
                      Spackla och lacka är mitt tips. Ger en clean och snygg look
                      Attached Files
                      Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
                      Min projekttråd - 19T
                      Min Youtube kanal
                      >>>HK listan - missa inte den!!<<<
                      Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

                      Comment


                      • #26
                        Jag måste erkänna att det ser onekligen Cleant ut med spacklad huv utan emblemet ..

                        Kommer förmodligen att spackla i framtiden men det blir väl som per sa när det e dax för omlackering p.g.a stenskott eller annat
                        Tillsvidare så ska jag åka förbi min lokala fiat återfösaäljare för ett nytt emblem

                        Thx boys!
                        If u mess with the best! U die like the rest !

                        Comment


                        • #27
                          Så hur gick det då?
                          Har ni haft er "battle" än?:P

                          Comment


                          • #28
                            Battle o battle hehe .. Jag kan säga att vi inte har pratat så himla mycket om det på sistone .. Vi båda e ett gäng envisa så vi lär inte komma till någon annan slutsats än att vi båda älskar våra bilar.

                            men jag hade fått ganska mycket svar på tråden, så de första jag gjorde när han var hemma hos mig var att visa tråden för han.
                            hahaha och garva lite när han läste svar som " peugeot 206 gay car of the year " m.m

                            Sen vad som händer om vi båda e ute och åker hehe jaa ni grabbar det vet vi nog alla

                            Ha det gött !
                            If u mess with the best! U die like the rest !

                            Comment

                            Working...
                            X