Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lilla spöket Unon...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    sedär. ngn halvtimme i telefon till skrotarna gav napp. 4st original gummimattor på ingång. skönt gråa och med fiatlogon på. i like ;-)

    ngn som vet vilken profil det blir om man går upp till 15 tum? kan inte riktigt släppa tanken på speedline-fälgar ;-)
    Filip Wennergren
    070-7707711

    Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

    Comment


    • #17
      kunde inte låta bli att klistra lite på lilla unon. det känns mer som min bil då ;-) rätt text men ändå lite fel ;-)
      Attached Files
      Filip Wennergren
      070-7707711

      Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

      Comment


      • #18
        Hej
        Jag såg att du ev skulle kunna fixa "egendesignade" dekaler. Synd att jag inte visste det tidigare köpte några stripes från USA bara för ett par veckor sedan. Hur som helst så tror jag att du ev kan få napp om du lägger ut en annons under säljes . Jag tror att jag skulle vilja ha en dekal på min bakruta, jag vet bara inte vad än, "Fiat som skön konst" kanske.
        Last edited by stooges; 2 March 2011, 12:17.

        Comment


        • #19
          Originally posted by stooges
          Hej
          Jag såg att du ev skulle kunna fixa "egendesignade" dekaler. Synd att jag inte visste det tidigare köpte några stripes från USA bara för ett par veckor sedan. Hur som helst så tror jag att du ev kan få napp om du lägger ut en annons under säljes . Jag tror att jag skulle vilja ha en dekal på min bakruta, jag vet bara inte vad än, "Fiat som skön konst" kanske.
          nja, e inte direkt ute efter att sälja men jag tycker det är kul att reproducera gamla streamers/dekaler osv. roligast är det om det absolut inte finns att uppbringa nya :-) som bilden. gjorde exakt som förlagan och det förhöjer ju bilen lite med en "nygammal" dekal/streamer.
          mvh filip
          Last edited by bellafiat; 2 March 2011, 18:16.
          Filip Wennergren
          070-7707711

          Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

          Comment


          • #20
            Originally posted by bellafiat
            nja, e inte direkt ute efter att sälja men jag tycker det är kul att reproducera gamla streamers/dekaler osv. roligast är det om det absolut inte finns att uppbringa :-) som bilden. gjorde exakt som förlagan och det förhöjer ju bilen lite med en "nygammal" dekal/streamer.
            mvh filip
            Alright, om man säger så här då. Skulle du tycka det var roligt att reproducera gamla streamers/dekaler osv som det absolut inte finns att uppbringa till Fiat

            Comment


            • #21
              Originally posted by stooges
              Alright, om man säger så här då. Skulle du tycka det var roligt att reproducera gamla streamers/dekaler osv som det absolut inte finns att uppbringa till Fiat
              jag hajar ;-) säg eller visa vad du vill ha så löser jag det.
              mvh filip
              Filip Wennergren
              070-7707711

              Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

              Comment


              • #22
                ngn som vet var i sthlm man kan få billack tillblandad i en sprayburk? (alltså ej motip eller dyl, utan "riktig" lack).
                /filip
                Filip Wennergren
                070-7707711

                Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

                Comment


                • #23
                  garageplats fixad! varmt, stort, blästerskåp, däckkrängarmaskin, lyft... paradiset helt enkelt :-)

                  fick mina "nya" originalmattor idag. gäller att snabba sig med badningen av gummimattorna innan frugan kommer hem. hon e inte i samma galax när det kommer till bilar...
                  Attached Files
                  Filip Wennergren
                  070-7707711

                  Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

                  Comment


                  • #24
                    Haha härligt, tjena Filip! Grattis till Fiaten. Mvh Fredrik Nacka.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Freddieboy
                      Haha härligt, tjena Filip! Grattis till Fiaten. Mvh Fredrik Nacka.
                      tjena, världen är liten (om man åker italienskt ;-) tack återigen för takräcket till alfan.
                      mvh filip
                      Filip Wennergren
                      070-7707711

                      Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

                      Comment


                      • #26
                        Lugnt, skönt att dom kom till nytta och att det löste sig med skruvarna. Har fixat trösklarna på coupen, funderar på renovera org fälgarna

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Freddieboy
                          Lugnt, skönt att dom kom till nytta och att det löste sig med skruvarna. Har fixat trösklarna på coupen, funderar på renovera org fälgarna
                          fick du till trösklarna alltså? bra. dimma dom ut lacken eller? jäkligt stilig din cuppe i alla fall. bara älskar instrumenpanelen! bland de vackraste som gjorts. vår gtv:s panel ser ju ut som en toyota i jämförelse...
                          Filip Wennergren
                          070-7707711

                          Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

                          Comment


                          • #28
                            hmm, undrar om denna passar? vet att den passar 127 osv. tur att man sparar på grejer iaf ;-) har några till av dessa rattar. kom över 12 st nya i kartong för ngt år sedan. måste prova iaf :-)

                            jag sa inte att denna tråd skulle bli intressant, men med all säkerhet fylld av smått nonsens ;-)
                            Attached Files
                            Last edited by bellafiat; 2 March 2011, 19:45.
                            Filip Wennergren
                            070-7707711

                            Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by bellafiat
                              ngn som vet var i sthlm man kan få billack tillblandad i en sprayburk? (alltså ej motip eller dyl, utan "riktig" lack).
                              /filip
                              autoexperten.se
                              Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                              S/y Mascot
                              S/y Rebell
                              20vT
                              Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                              Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by pazzo
                                autoexperten.se
                                tack. åker dit imorgon.
                                mvh filip
                                Filip Wennergren
                                070-7707711

                                Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

                                Comment

                                Working...
                                X