Announcement

Collapse
No announcement yet.

Black GT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    per: Det var ett premiärserbjudande och kostade 500spänn. Fick prova 4 ggr. Först fick jag bara 147.4 hk men laddade knappt 1.2 bar. Höjde laddet och fick på sista försöket detta resultatet.

    Axl: det var en stor jävla anläggning som man fick köra upp på
    Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

    Comment


    • #32
      Hmm en gruppminisemester dit..?
      Argenta 120ie -85
      Alfa 75 3.0V6 -90
      BMW Z4M Coupe -06
      BMW 118dM -10
      Coupe 20VT -98 RIP
      125 Special -72 RIP

      Comment


      • #33
        Ja det kan jag ordna...känner folket som äger stället. www.redrumperformance.se
        Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

        Comment


        • #34
          Beställde lite nya skor och sulor till bilen igår. Vissa fördelar finns det med att jobba som däck och fälg grossist
          Attached Files
          Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

          Comment


          • #35
            ohhh porrie!! Och du styr upp ett coupé gruppbeställning av fälgar och däck i vår då?

            Fet punto iaf... vore jag inte så jävla kåt på coupé skulle jag köpa en direkt... har många gånger funderat på att ha en coupé och en punto... men kommer alltid till samma slutsats.... Det "går" ju inte att ha två liknande busbilar...


            //PP
            Porsche 996 C2 -00
            Volvo V60 D3 -12

            Comment


            • #36
              Om fiatklubben är ett registrerat företag eller om nån klubbmedlem har ett företag så kan jag via företaget sälja massa fälgar och däck till grossist priser till oss här på forumet.

              Tex så hade denna fälgen kostat er ca 156 euro/st. Tror att dom går för över 200 euro i butikerna.
              Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

              Comment


              • #37
                Jag tror de vita hade funkat på min Cuppe. Snygga!
                Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
                Min projekttråd - 19T
                Min Youtube kanal
                >>>HK listan - missa inte den!!<<<
                Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Black_GT
                  Om fiatklubben är ett registrerat företag eller om nån klubbmedlem har ett företag så kan jag via företaget sälja massa fälgar och däck till grossist priser till oss här på forumet.

                  Tex så hade denna fälgen kostat er ca 156 euro/st. Tror att dom går för över 200 euro i butikerna.
                  Jag har ett företag dock undrar jag hur det funkar om företaget inte håller på med bilar eller bildelar hur ska man redovisa?
                  Kör tyskt, drömmer om italienskt

                  Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                  Comment


                  • #39
                    har ett litet dilemma...har fått mina helt nya, kritvita och færska OZ med pirelli i førra veckan och nu vill jag ju ha dom på bilen så snabbt som møjligt. Vædret i malmø ær snøfritt och i helgen ska det bli uppåt 15 grader sæger dom....vågar man redan nu sætta på fælgarna? Blir sækert værsta snøstormen lagom till april...som vanligt
                    Last edited by Black_GT; 9 March 2007, 11:04.
                    Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

                    Comment


                    • #40
                      Har hört att salt och alufälgar inte är en bra kombination, så jag hade nog väntat tills det regnat några gånger och ingen snö på vägarna.
                      Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

                      Comment


                      • #41
                        ja det ær sant...vill ju inte førstøra dom direkt. Sen blir væl inte dæcket så snyggt heller av saltet...fan jævla salt
                        Last edited by Black_GT; 9 March 2007, 13:19.
                        Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

                        Comment


                        • #42
                          mina är inte direkt nya, men jag ska sätta på dem nu i veckan i alla fall. Just nu är jag hissat upp bilen för att jag ska måla min bromsok. Jag ska ha svarta bak och röda fram, hoppas det blir snyggt

                          Bytte även både höger och vänster handbromswire idag. Jag hade knäckt den högra när jag var ute och slirade när det var snö, hihi :P

                          Dina fälgar var riktigt snygga på bild, hoppas att man får se dem till sommaren.
                          Fiat Punto GT -95
                          OZ Racing | EBC Greenstuff | Sparco carpets |

                          Comment


                          • #43
                            15 grader och sol så va fan kunde inte vänta!
                            Attached Files
                            Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

                            Comment


                            • #44
                              lite broms damm eftersom jag är ju tvungen att testa dom ordentligt
                              Attached Files
                              Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

                              Comment


                              • #45
                                Fin dag i solen
                                Attached Files
                                Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

                                Comment

                                Working...
                                X