Announcement

Collapse
No announcement yet.

totos gt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mera inköp

    Nu har jag skaffat alupaneler till dörrsidor m.m. Riktigt kul att handla grejer igen efter all urrensning.
    Attached Files

    Comment


    • Ännu ett paket

      Då har jag varit och hämtat paket på posten Stora paket!
      Attached Files

      Comment


      • Det här fanns i paketen! Det ska bli grymt kul att köra med riktiga däck, ser verkligen fram emot att testa dem på gelleråsen i vår!!!
        Attached Files

        Comment


        • Var iväg på lunchen och fick däcken påkrängda. Jäklar vad tunga de är! Tror fan de väger mer än 16"-arna....här skall vägas!
          Attached Files

          Comment


          • Äntligen så är R888: orna på! Grymt sugen på en provtur.
            Attached Files

            Comment


            • Nice! Länge sen man såg bild på helheten. Automobil borde göra en artikel om vad som hänt deras testbil sen sist..
              Argenta 120ie -85
              Alfa 75 3.0V6 -90
              BMW Z4M Coupe -06
              BMW 118dM -10
              Coupe 20VT -98 RIP
              125 Special -72 RIP

              Comment


              • Originally posted by per
                Nice! Länge sen man såg bild på helheten. Automobil borde göra en artikel om vad som hänt deras testbil sen sist..
                Tackar! Jo, det vore nåt. De kunde genomföra samma test och jämföra. Långfärdskomforten ger nog inga höga betyg dock

                Comment


                • Originally posted by toto
                  Äntligen så är R888: orna på! Grymt sugen på en provtur.
                  Viktbesparing jämfört med 16":arna: 3kg per däck!

                  Comment


                  • Då har det svetsats burinfästningar. 6 st totalt. 2 vid A-stolparna, 2 vid B-stolparna och 2 vid bakskärmarna ( de som syns på bilden ). Blev enda bilden p.g.a att mobilkameran inte verkar funka vid "garageljus".
                    Attached Files

                    Comment


                    • http://rejsa.nu/ Fin bil på startsidan

                      Comment


                      • Igår var det dags för kamremsbytet, men vid bytet upptäcktes att kamremmen var den färskaste av remmarna. Så det fick vänta tills jag får hem generator- och servoremmen imorgon. Upptäckte även att löprullen till generatoremmen behövde bytas, så den är också beställd. Känns bra att få färska grejer

                        Comment


                        • Kul att du ligger på Rejsas startsida.. hade jag missat!
                          Argenta 120ie -85
                          Alfa 75 3.0V6 -90
                          BMW Z4M Coupe -06
                          BMW 118dM -10
                          Coupe 20VT -98 RIP
                          125 Special -72 RIP

                          Comment


                          • Originally posted by per
                            Kul att du ligger på Rejsas startsida.. hade jag missat!
                            Bra för reklam för Fiat Det lär ju vara första gången en Fiat hamnat där bland alla GT3r och Modenor. Kul samt bra för egot och motivationen

                            Comment


                            • Dagens inköp: löprulle inkl. servorem och generatorrem.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Nu sitter allt på plats. Ny kamrem inkl. spännrulle, ny servorem, ny generatorrem inkl. spännrulle. Förberedelserna inför säsongen börjar redan nu
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X